Značka Moliére pomáhá mužům objevit své opravdové já




Jan Kusý s manželkou Beatou vytvořili prostředí, ve kterém se začínají psát příběhy opravdových mužů s charakterem. Zakladatelé značky Moliére přistupují k projektu s reálnou vizí a odpovědností. Jejich koncept je postaven na pevných základech odbornosti, zkušenosti, znalosti trendů a neúnavného hledání inspirace, protože jen tak mohou dát svým klientům opravdový pocit jedinečnosti.

Značka Moliére je symbolem unikátního konceptu. „Každý se u nás dokáže obléknout díky výběru barev, strukturám i typům obleků. U nás se naši klienti necítí nepatřičně, jako tomu bývá v některých buticích. Oblékne se u nás ten, kdo potřebuje oblek zcela výjimečně i náročná VIPka,“ říká majitel Jan Kusý. Společně s manželkou Beatou dělají vše proto, aby se pánové, kteří se svěřili do jejich péče, cítili co nejlépe a byli s jejich službami spokojení.

Moliére má koncept postavený na individuálním přístupu, protože jen tak mohou pánové dostat péči hodnou skutečných gentlemanů. Svoji důležitost mají i pravidla, která zaručují každému naprostý komfort. „Když někdo zaklepe, jestli si může třeba vybrat kravatu či cokoli jiného, tak si s ním raději smluvíme termín, abychom se mohli nejenom dostatečně věnovat jemu, ale i klientovi, kterého právě obsluhujeme,“ vysvětluje Jan Kusý. Vytvoření příjemného prostředí je pro zakladatele značky velmi důležité. Nechtějí, aby si pánové návštěvu v jejich salonu odtrpěli, pokud nemají rádi nakupování.

S klienty si zpravidla domlouvají devadesáti minutové konzultace, při kterých nejdříve zjistí, co jim typologicky sluší, a pak zvolí outfit vhodný pro danou událost. Následuje úprava oděvu, jehož cílem je skloubit estetiku s komfortem. Při úpravách se přizpůsobuje sed, kroková délka, rukávy, ramena nebo pas.  Oblek je zpravidla připravený k předání za 2 až 3 týdny, v termínu, který byl domluven při první zkoušce. „Máme k dispozici okolo sedmdesáti druhů obleků, takže co se týče typologie barevného spektra jako takového, tak je vždy výběr obrovský. Hodně záleží, pro jakou příležitost je oblek určený, jaké má klient specifické potřeby a požadavky,“ popisuje proces spolumajitelka firmy Beata Kusá a dodává: „Jsou obleky, které jsou univerzální a dají se hezky vynosit, i díky materiálům a nemusí to končit jenom jednou událostí, pro kterou byl oblek primárně zakoupen,“ dodává zkušeně.

Foto: Jana Křížková

Fotogalerie