FIDRIX vstupuje na trh nástrojů pro kybernetickou bezpečnost a správu sítí
Na distribuční trh s nástroji pro kybernetickou bezpečnost a správu sítí vstupuje česká společnost FIDRIX. Jejím cílem je poskytnout podnikům a organizacím všech velikostí řešení, která jim zajistí spolehlivou ochranu dat a efektivní správu firemní infrastruktury.
FIDRIX svým zákazníkům nabídne širokou paletu produktů včetně firewallů, šifrování dat, sofistikovaných nástrojů pro detekci a reakci na hrozby, správu síťové infrastruktury, monitorování a optimalizaci provozu sítě. FIDRIX vstupuje na trh s produktovým portfoliem společnosti NOVICOM
Na trhu chce FIDRIX uspět především nejen díky širokému produktovému portfoliu, které plánuje v budoucnosti rozšiřovat, ale také díky přidané hodnotě pro partnery formou dalších služeb, které pomohou následně v poskytování lepšího servisu jejich koncovým zákazníkům.
„Digitální technologie se ve stále větší míře stávají běžnou součástí veřejného, pracovního i soukromého prostoru, souběžně s tím roste i počet kybernetických útoků, za kterými nestojí pouze jednotlivci či organizované skupiny, ale i státy podporovaní aktéři. Pokud k tomu připočteme stále rostoucí výpočetní výkon, stává se ochrana před sofistikovanými kybernetickými útoky netriviální záležitostí. Terčem útoků bývá nejčastěji kritická infrastruktura státu, energetické sítě, doprava, zdravotnictví nebo orgány státní správy a samosprávy, ale také řada subjektů ze soukromé sféry, včetně jednotlivců. FIDRIX byl založen, aby na trh přinesl produkty, které patří v oblasti kybernetické bezpečnosti a správy sítí mezi světovou špičku a poskytnou tak firmám a organizacím všech velikostí a zaměření vše, co je ochrání před digitálními zločinci,“ vysvětluje Luboš Strapina, ředitel společnosti FIDRIX.
V nabídce FIDRIX nebudou chybět konzultační služby a dlouhodobá podpora v oblasti kybernetické bezpečnosti a správy sítí, včetně implementace a školení.
„V Novicomu jsme nadšeni ze záměru společnosti FIDRIX a způsobu, jakým chce aktivně podporovat naše řešení na českém trhu. Jsme přesvědčeni, že specializovaná distribuce s přidanou hodnotou má význam a může Novicom posunout při prosazování svého unikátního řešení ADDNET – jediného integrovaného DDI/NAC nástroje na trhu. Chceme zkusit vystoupit ze stínu mnoha značek, které mají ve svém portfoliu klasičtí distributoři, a nabídnout tak našim partnerům podporu a péči na úplně jiné úrovni,“ uvedl Jindřich Šavel, CEO Novicomu.