Na finále v Kyjevě vystoupí Dua Lipa
Ve svém třetím ročníku netrpělivě očekávaného „zahajovacího ceremoniálu finále Ligy mistrů UEFA zajišťovaného společností Pepsi," zpěvačka Dua Lipa skutečně převezme globální scénu se světem hudby, zábavy a sportu, který přinese fanouškům nezapomenutelný zážitek - ať už na stadionu nebo doma před obrazovkami. Dua Lipa, která drží rekord nejmladší ženské sólové umělkyně a která dosáhla 1 miliardy zobrazení na YouTube a je v současné době nejvíce vysílanou umělkyní ve světě na serveru Spotify, předvede hity ze svého posledního alba, včetně „IDGAF" a „New Rules", které dosáhly platinového úspěchu v 18 zemích. Album světové superhvězdy se celosvětově prodalo v počtu více než 2,2 milionu kopií a 17 milionů singlů.
Dua Lipa uvedla: „Bylo mi ctí, že mne UEFA a Pepsi požádaly, abych se zúčastnila zahajovacího ceremoniálu finále Ligy mistrů UEFA - je to příležitost, kterou máte jednou za život. Nemohu se dočkat, až vystoupím před fanoušky a budu součástí tak vzrušující sportovní události - chystám se předvést nezapomenutelnou show!"
Letošní finále se bude konat v sobotu 26. května na stadionu NSC Olimpijskij v Kyjevě a bude vysíláno ve více než 220 zemích a teritoriích na celém světě.
„Pepsi jako značka zakořeněná jak v hudbě, tak ve fotbale, má za cíl oslavovat vášeň a lásku fanoušků a umožnit jim prožívat tuto hru jako nikdy předtím. Představení jedné z nejžhavějších hvězd na jedné z největších sportovních událostí na světě udělá přesně toto", uvedla Natalia Filippociants, ředitelka marketingu globální značky Pepsi, globální skupiny nápojů PepsiCo. „Dua Lipa je fenomenální hudební umělkyně a jsme rádi, že se jí podaří postavit všechny na nohy před tak vzrušující světovou událostí této hry, kterou všichni milujeme a pro kterou žijeme."
Kromě pokračujícího sponzorství Ligy mistrů UEFA společností PepsiCo značka Pepsi zahájila svou globální kampaň „LOVE IT. LIVE IT FOOTBALL" s hvězdnou řadou fotbalistů světového formátu, jako jsou: Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd a Dele Alli. Celosvětová kampaň spojuje umění a sport a oživuje tuto krásnou hru - na hřišti i mimo něj - a představuje energickou
Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel organizace UEFA Events SA, uvedl: „Jsme nadšeni, že s naším partnerem Pepsi na zahajovacím ceremoniálu finále Ligy mistrů UEFA v roce 2018 spolupracujeme již třetím rokem. Pepsi je synonymem spojování hudby, zábavy a sportu a letošní akce zajisté bude skvělou událostí. Jsme rádi, že můžeme v Kyjevě přivítat zpěvačku Dua Lipa, jejíž energie poskytne davu dokonalé představení jen pár okamžiků před zahájením vrcholového zápasu evropského klubového fotbalu."
O společnosti PepsiCo
Produkty společnosti PepsiCo si zákazníci vychutnávají více než miliardkrát denně ve více než 200 zemích a teritoriích na celém světě. Společnost PepsiCo vygenerovala v roce 2017 čisté tržby v hodnotě více než 63 miliard USD, s podporou doplňkového portfolia potravin a nápojů, který tvoří značky Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker a Tropicana. Produktové portfolio společnosti PepsiCo zahrnuje širokou škálu chutných potravin a nápojů, včetně 22 značek, z nichž každá generuje odhadovaný roční maloobchodní obrat v hodnotě více než 1 miliardy USD.
Společnost PepsiCo usiluje především o výsledky, které mají smysl - naším základním přesvědčením je, že úspěch naší společnosti je neoddělitelně spojen s udržitelností světa kolem nás. Věříme, že neustálé zlepšování produktů, které prodáváme, odpovědné postupy na ochranu naší planety a posílení postavení lidí na celém světě umožňuje společnosti PepsiCo provozovat úspěšnou globální společnost, která vytváří dlouhodobou hodnotu pro společnost a naše akcionáře. Pro více informací navštivte webové stránky www.pepsico.com.