Invia spouští letní kampaň o měsíc dřív




Léto tentokrát začíná už v dubnu. Největší česká cestovní agentura Invia, která oslavila dvacet let na trhu, totiž letos láká zákazníky k nákupu letní dovolené dříve.

Už tento týden spouští Invia letní komunikační kampaň v rádiu, televizi či na venkovních plochách. Digitální citylighty v pražském metru navíc budou dynamické, budou totiž zobrazovat vizuál v návaznosti na aktuální počasí. Například když bude pršet, cestující uvidí reklamu se sdělením ve smyslu „zaleťte si za sluncem, třeba do Egypta“. Portfolio outdoorových formátů letošní kampaně zahrnuje mimo jiné i bigboardové plochy a reklamu na tramvajích. Od tohoto měsíce Invia navíc spustí dílčí co-brandové kampaně se známými značkami z oblasti FMCG, jako například Danone.

„Hlavním důvodem časné kampaně je poučení z minulého roku, kdy kvůli nedostatečným leteckým kapacitám neměla spousta našich zákazníků těsně před letní sezónou z čeho vybírat, protože nejoblíbenější destinace i hotely byly zcela vyprodané,“ vysvětluje Head of Brand and Communication Michal Bošela a dodává: „Letos sice dochází k navýšení kapacit, ale i tak není radno s nákupem letní rodinné dovolené otálet, i proto spouštíme naši komunikaci dříve, než bývalo zvykem. Chceme tím naše klienty motivovat k včasnému nákupu z bohaté nabídky.“

Letošní sezónní kampaň Invia, která za dvacet let na trhu v rámci nadnárodní skupiny Invia Group dorostla do jedné z největších cestovních agentur v Evropě, se ponese v duchu osvědčeného konceptu „Radost začíná u nás“.  Za dvě dekády Invia zprostředkovala vysněnou dovolenou již více než 5 milionům zákazníků.

Fotogalerie