Ohlédnutí za brněnským festivalem Sport Life! 2019
Hala V byla skvělým zázemím pro vystavovatele, kteří především ocenili, jakým způsobem byl letos Sport Life! koncipován. Spojení s Bike Lifem! považují naprosto všichni rozhodně za velmi dobrý krok, který zvýšil úroveň obou veletrhů a věří, že toto nové spojení bude zachované i pro příští ročník. Bez velkého přehánění považují Sport Life! 2019 za jeden z nejlepších ročníků.
„Letošní ročník byl pro nás příjemným překvapením. Úplně jsme nevěděli, co od toho čekat, chtěli jsme spíše prezentovat zajímavé zboží v rámci ski alpu a byli jsme mile překvapeni, kolik lidí to zajímá, kolik jich tady vůbec je, jak to celé probíhalo,“ potvrdili s nadšením zástupci Rockpointu. Byli spokojení především s tím, že přicházeli skuteční zájemci o tuto specifickou sportovní oblast. „Byla to taková všeho chuť, samozřejmě také lidé, kteří ski alp už dělají, takže se přišli podívat, co je nového. Byla tady třeba spousta lidí, kteří to třeba vůbec neznali a zaujalo je to to natolik, že si myslíme, že jsme je nějakým způsobem zaujali.“ A s jakým očekáváním vlastně přijeli? Nebylo to v tenhle okamžik o tom, abychom něco prodali, ale chtěli jsme se prezentovat a ukázat, jaký sortiment máme,“ potvrdili zástupci Rockpointu, kteří byli spokojení nejen s prostorem, účastí i uspořádáním haly, a to je důvod, proč budou o účasti uvažovat i příští rok a na závěrem ještě dodali: „V tento moment je to pro nás velice zajímavé.“
Zatím jsme s letošním ročníkem spokojení nad plán a bude to pro nás určitě jeden z těch silnějších ročníků. Já si myslím, že letos je to i počasím, protože venku je poměrně škaredě a přeci jenom, když je takové počasí, tak zákazníci chodí o něco více,“ vyjádřil svoji spokojenost Sanasport. „Vrací se to zpátky k té odbornosti. Vrátila se kola (Bike Life!), tak věřím, že to takto vydrží i dál, protože to přitáhlo podle mě hodně tu sportovnější klientelu,“ chválili vystavovatelé organizaci a koncepci festivalu.
„Je to o tom si udržet toto spojení a úroveň, aby nebyli za rok vystavovatelé zklamaní,“ míní zástupci Sanasportu, protože především díky tomu bude zachovaná i návratnost. „Pro nás to je úspěšný ročník, funguje nám to tady dobře, zvětšili jsme prostor, máme dokonce dva stánky, my jsme spokojení,“ potvrdili a již nyní ví, že příští rok přijdou zase a rádi.“
Vyhlášená sportovní značka HUDY odpovídala velice stručně, to prý proto, že byla naprosto se vším spokojena a bylo by zbytečné plýtvat slovy navíc. „Tak letos určitě návštěvnost rozhodně větší než předchozí ročníky. Je to paráda, bylo to pro nás rozhodně zajímavější.“ Na otázku, čím si myslíte, že to je měli okamžitě odpověď: „Myslíme si, že cyklistika (Bike Life!) přitáhla více lidí než outdoor. Je to nabitý o dost víc, vlastně vším, je to atraktivnější pro každého člověka.“ O tom, že byli rozhodně spokojení vypovídá jejich nadšení při odpovědi na otázku, jak byli na Sport Life! spokojení? „Parádně, nemůžeme si na nic stěžovat, všechno se povedlo.“
Slov příliš nepotřebovala ani značka Kilpi. „Bylo docela dost lidí, hlavně v sobotu, v pátek nebylo jich zas tolik, ale to byl festival určen především pro střední školy. Ani dnes není tolik lidí, ale rozhodně to není špatné.“ To, co brali zástupci Kilpi za jednu z největších předností letošního ročníku bylo pojetí haly V a jsou přesvědčeni, že to byl důvod hodně velké návštěvnosti.
Velice dobrou návštěvnost si pochvalovala i značka Sweep, která si považuje toho, že má stále stejnou klientelu. „Bylo to dobrý, ne je to lepší,“ potvrdil vystavovatel. To, co nejvíce ocenili byla koncepce haly: „Líbí se nám více než ta, co byla dříve. Tak má vypadat veletrh, nemá být tržištěm,“ pochválil organizaci Sport Life!, ještě však dodal: Jsem zvědaví, jestli se vrátí cyklistika nebo ne. Takto by to bylo dobré, ale teď záleží na tom, jak to vyhodnotí.“